Case Study - ecommerce

E-commerce #1

SEO - branża medyczna

Opracowaliśmy audyt SEO, który pomogliśmy wdrożyć. Po wdrożeniu zmian, serwis nie tylko odrobił stratę, ale znaczący zyskał na widoczności i ruchu.

TOP3

+1021%, +370 słów

TOP10

+434%, +1422 słów

TOP50

+236%, +7685 słów

Szczegółowy opis case study dla domeny z branży medycznej

1. Start współpracy z klientem

Współpraca z klientem rozpoczęta została w lutym 2020 roku. Zakładała:

  • kompleksową analizę serwisu
  • wskazanie przyczyn spadków
  • przygotowanie audytu SEO wraz z planem odbudowy widoczności

2. Widoczność przed podjęciem działań

W chwili podjęcia działań SEO, domena straciła na widoczności w wyniku aktualizacji Google Core Update.

Domena posiadała widoczność na poziomie:

  • 33 słów kluczowych w TOP3
  • 266 słów kluczowych w TOP10
  • 2284 słów kluczowych w TOP50.

3. Plan działań i zrealizowane prace

Prace objęły wykonanie audytu SEO, przygotowanie długofalowego planu prac na treści, linki oraz wdrożenie tych zmian zaproponowanych zmian technicznych z wykorzystaniem programisty klienta.

Po audycie, regularnie wspieramy klienta w kwestii treści i link buildingu.

4. Efekty współpracy

Pełne wdrożenie audytu SEO oraz stała współpraca co do linków i treści, pozwoliły na znaczącą poprawę widoczności domeny. Po około pół roku współpracy uzyskaliśmy następujące efekty:

  • 370 więcej słów kluczowych TOP3 (wzrost o 1021%)
  • 1422 więcej słów w TOP10 (wzrost o 434%)
  • 7685 więcej słów w TOP50 (wzrost o 236%)

FAQs

Są to zakresy pozycji słów kluczowych, dla których sprawdzamy pozycje badanej domeny.

Jeśli domena w TOP3 posiada 266 słów, oznacza to, że jej adresy URL pokazują się w Google dla 266 różnych słów, na pozycjach od 1 do 3. 

W tym wypadku wykonaliśmy pełną i bardzo szczegółową analizę strony. W audycie SEO opisaliśmy wszystkie elementy, które budziły nasze wątpliwości oraz wymagały poprawy.

Opisaliśmy możliwe usprawnienia ale także elementy, które warto byłoby pod SEO rozbudować. Oprócz wytycznych przeanalizowaliśmy strukturę serwisu, linki, kanibalizację i wysycenie słowami kluczowymi. 

Dobrze wykonany i wdrożony audyt SEO jest podwaliną pod dalsze prace SEO. Pozwala on na posiadanie optymalnej, szybkiej i dobrze indeksowalnej strony internetowej, na której z powodzeniem tworzyć można nowe treści, rozwijać jej strukturę oraz pozyskiwać do niej linki pozycjonujące.

Przygotowywane przez nas audyty SEO to nie tylko analiza i propozycje usprawnień technicznych serwisów. Poruszamy w nich wszystkie aspekty SEO i pozycjonowania.

Nasze dokumenty zawierają kompleksowe wytyczne i co najważniejsze dalszy plan działań SEO dla analizowanej strony www. Pozwala to na skuteczne budowanie widoczności podczas i po wdrożeniu audytu SEO.

Bardzo często audyt SEO jest początkiem dalszej, owocnej współpracy, w której na bieżąco doradzamy naszym klientom w kwestiach SEO.

Dla klientów, którzy wykupują u nas usługę audytu SEO, każdorazowo gwarantujemy do 2 godzin bezpłatnych konsultacji.

W wielu przypadkach klienci decydują się również na dodatkowe i najczęściej stałe konsultacje SEO w postaci rezerwacji X godzin miesięcznie. 

Często wykonujemy audyt w ramach umowy na pozycjonowanie (w cenie).

Jest to jednak zależne od wielkości serwisu oraz jego indywidualnych potrzeb. W niektórych przypadkach konieczne jest odrębne wycenienie audytu SEO.

Realizujemy oczywiście również same audyty SEO. 

 

Skontaktuj się z nami!

    Wyślij nam zapytanie

    DOŁĄCZ DO GRONA ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

    Zostaw numer lub adres e-mail. Odpiszemy lub oddzwonimy do Ciebie!